هومن جمشیدی

0 %
هومن جمشیدی
طراح سایت با وردپرس
  • شهر:
    مشهد
  • شماره همراه:
    09154718430
WordPress
HTML & CSS
PHP

ارزش پیشنهادی در دوستی

22 اسفند 1399

دیدین یک استارتاپ زمانی که میخواد راه بیفته، تمرکز اصلیش روی ارزش پیشنهادیشه. ارزش پیشنهادی که بتونه مشتری های آینده اش رو به سمت خودش بکشونه تا بتونه رشد کنه؟ به نظرم این موضوع اگه خیلی بیشتر دقت کنیم توی دوستی و زندگی واقعی ما هم هست چرا اینو میگم؟

بیاین یکم به روابط خودمون نگاه کنیم؛ به دوستی هایی که داریم. میبینیم که دوستی هایی که داریم بخاطر اینه که ما براشون یک ارزشی داشتیم باهامون بودن

این ارزشه میتونه کمک کردن باشه یا برات کسی بوده که میتونستی باهاش درد و دل کنی یا مرام و معرفتی که طرف داشته یا میتونه یک نیازی رو از ما برطرف کنه یا اونقدر اطلاعات درمورد موضوع مورد علاقت یا خاصی داره که تمام اینا برات یک ارزش ایجاد میکنه که من هم همچین دوستی رو داشته باشم

حالا بیایم از یک جهت دیگه به این موضوع نگاه کنیم، ما خیلی دوست داریم که با اون افرادی که دلمون میخواد و هر لحظه دوست داریم در کنارمون باشن، یک دوستی یا رفاقتی داشته باشیم. ولی یک سوال، آیا ما اون ارزشه رو برای طرف داریم که مارو به عنوان دوست قبول کنه؟ آیا ارزشی که تو داری به طرف میدی نیازی رو ازش برطرف میکنه؟؟

به نظرم دوستی هایی خیلی پایدارن که برمبنای همین ارزش ها درست شدن، مثل کسب و کارها و استارتاپ های الان، اگه نتونن اون ارزش رو برای مشتری هاشون داشته باشن سریع ناک اوت میشن و توی دوستی هم اگه ما نتونیم ارزشی رو داشته باشیم؛ دیگه اون دوستی به قول خودم یک دوستی “تاریخ انقضا دار” هست. که بعد یه مدت باید قیدشون رو زد

این اولین بار بود که دست به قلم میشم، امیدوارم که این مطلب خوشتون اومده باشه 🙂

ارسال شده در مقالات
درج دیدگاه